Velkommen

Grenaa Frikirke er den eneste frikirke i Grenaa og ligger i centrum af byen.
Ca. 40 - 50 mennesker mødes hver søndag til gudstjeneste eller et andet lignende arrangement. Her mødes alle generationer i en festlig og afslappet atmosfære, hvor de vigtigste ingredienser er rytmisk sang og musik, prædikenen og personlig forbøn.
Læs mere her.

Vores drøm er at være et levende fællesskab, hvor alle udfordres til at være med i en vision, der handler om at gøre Jesus kendt, vække tro og bringe håb til mennesker i vor by, landsdel - og verden i øvrigt.
Kristentroens kerne er kærlighed, glæde og frihed. Vores ønske er at være et fællesskab, som rummer disse tre dele. Derfor er symbolerne i Grenaa Frikirkes logo en brudt cirkel, der signalerer det omsluttende (Guds skærmende og kærlige hænder omkring kirken). Dét at cirklen ikke er lukket viser at der er frihed og symboliserer samtidig et bolværk mod alt ondt. Igennem farverne symboliseres at jorden den brune farve (Grenaa) rækker op mod det blå - himlen (Gud) som favner Grenaa. Den grønne farve i teksten er med til at give at klassisk præg og den signalerer håb. Skriften er ultra-moderne dansk designet og fremadrettet (Kirke på vej ...)

Velkommen på hjemmesiden og velkommen til at kigge ind i Grenaa Frikirke.